Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2014 11:43 - Среща в парка
Автор: vanellia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1913 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.07.2017 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понякога дори и аз обичам да се усамотявам, особено в делнични дни,
особено преди втора смяна,
посядам си на пейката в парка,
пийвам кафенце, сърфирам в нета,
но си е време само за мен, 
отдадена съм изцяло на себе си -
какво блаженство! 

Аромат на окосена трева,
казват, че гонел стреса!
Може и да го гони, не знам...
който има стрес да му мисли! 

Алеите - почти белюдни,
от време на време минава някой кучевод ...
велосипедист, парколюбец и т.н.
Кестените са цъфнали,
спокойствие в центъра на столицата!

Отнякъде се появи един черен пес,
много симпатичен (държа да отбележа),
 бездомен, с червена маркировка на ухото, 
като крава от ферма... ама на кравите
пластмасовата пластина на ушето май е жълта! 
от екоравновесие така маркирали кучетата...
подробности ще кажете!

И песа много ме хареса, 
размята опашка и се
се настани до моята пейка
все едно се познаваме от сто години!

Не съм го черпила с нищо,
той се облиза малко като видя,
че пия кафе и ям сусамка,
ама като му казах,
че няма да му хареса сусамката ми, 
той се отказа от мераците да я опита!

На пръв поглед
песът изглеждаше с много благ характер,
дружелюбен и спокоен,
но когато минеше някой,
който не му е симпатичен
(или явно хората ги беше страх от кучета)
той подскачаше като обезумял 
и лаеше по горките хорица, избирателно обаче! 
Но махаше с опашка, не посягаше да ги хапе,
нещо им говореше, според мен. 

Една женица ме попита,
провикна се от една далечна пейка- 
"Защо не го укротите това куче?"

Аз през смях и казах, че не е мой,
а просто ми симпатизира,
затова се е настанил до мен!
 
После си помислих, 
че с кучето сме една зодия ...
общителни, но плашещи ...
на моменти агресивни,
но само словесно, 
бързо палим, 
бързо ни минава!









Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanellia
Категория: Други
Прочетен: 125667
Постинги: 69
Коментари: 59
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031