Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2011 12:41 - Картините в сънищата
Автор: vanellia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2132 Коментари: 1 Гласове:
8



Сънувам много от както се помня,
помня един сън от детската градина,
сънувах някаква жена, възрастна беше, 
събудих се уплашена ...

Сънувам - 
Толкова много,
Толкова цветно!
Толкова истинско!

Това е един друг свят,
светът в сънищата ми, 

където да летиш е възможно, 
без парашут, без пара планер 
и без самолет!

Само хвърляш едно яйце
и си литнал преди да си усетил ...

Свят в който,
има летящи чинии
и ти ги гледаш в небето,
все едно гледаш, 
прелитащ самолет над София!

В съня има един ден в годината,
когато преминава летящата чиния
над  града!
Тогава всички хора вадят
фотоапаратите си и дебнат
да я заснемат!
 
Каракачанки , 
с които играем,
разхождаме се, 
забавляваме се! 
тази моя слабост кученцата ...

Аквариуми пълни със златни рибки-
обожавам златните рибки, 
в сънищата си имам винаги
поне два аквариума,
пълни със най-различни разновидности
на златните рибки ...
или един столитров аквариум!

 
Стари, тайнствени къщи 
приличащи по-скоро на музеи,
в този вид сън има
някаква страхотна мистерия,
някаква неописуема романтика ...

Между двете стаи 
има още една врата,
тоест съществуват помещения в къщата,
за които до този момент не съм знаела ...
Доста интересен сън бих казала ... 

Отново съм ученичка/ студентка,
доста неприятен сън е,
някак знам, че сънувам,
определям го като лек кошмар!  :))))

Сънувам понякога страховете си,
как ги преживявам,
като нещо, което ме е страх, 
че ще се случи,
но не го предотвратявам,
ами дори го предизвиквам 
да се случи, 
за да видя как ще реагирам!
Така си го обяснявам аз ...

Други градове сънувам понякога,
най-често това е града от детството ми Козлодуй,
прашна буря, детска градина, игри в захлас, 
отново съм дете ...


Бягство от реалността, едно така необходимо бягство понякога ...




Гласувай:
7



1. magicktarot - Много ми хареса, поздравления, Ванелия!:)
06.04.2011 21:07
И сънищата са реалност, не по малка и маловажна от "реалната"...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vanellia
Категория: Други
Прочетен: 126853
Постинги: 69
Коментари: 59
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930