Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2010 18:34 - Мисля си ...
Автор: vanellia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
1



 Спя, сънувам, будя се уплашена, недоумявам, защо така се случва във съня ... не мога да заспя, мятам се във всички посоки, представям си нещо хубаво, но въпреки това, картината от съня ми е пред очите ...  сънувах  нещо хубаво, но нереално, дали е толкова невъзможно или просто представите ми за реалното не се простират чак до там ... не искам да мисля повече за това! А мисля си, че имам голяма фантазия, обичам да си представям, че съм на други места, когато искам да избягам от реалното, мисля, че успявам на друго място да се пренеса ... не съм дете вече?! - кога съм престанала да бъда ... въпросите нямат край?! Въпросите от машинното горе,  така наречената глава ...
Сигналите, които подават ... понякога неразумни, но много желани действия, понякога разумни, но много безсмислени и с  неприятни последствия, не искам да правя това! - помислих си, а искам да се отпусна и да не мисля за нищо ... писна ми да изпадам в размисли, какво ще бъде, ако не е това! А всичко е извезано от смислени действия и няма случайни неща, така отново помислих си ... а дали е така?!



P.S.Това трябваше да е стих, а не монолог, но реших да не изпадам в големи подробности ... ;-)


Тагове:   мисля,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanellia
Категория: Други
Прочетен: 126392
Постинги: 69
Коментари: 59
Гласове: 240
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930